Přijímáme objednávky na tel: +420 601 576 270 a 728 605 840 (od 8:00 - 16:00, PO- PÁ)

Nobactel 1000ml

Skladem

Moderní dezinfekční jednička na evropském trhu! Přípravek se NEŘEDÍ A PO APLIKACE SE NEOPLACHUJE.

Detailní popis produktu

Nobactel není jedovatý ke zvířatům ani k lidem. NEOBSAHUJE kyseliny ,fenoly  ,rozpouštědla ,oxidační činidla formalín. Je to ekologický výrobek v souladu s evropskou legislativou. Zanechává příjemnou vůní a svěžest.
Nobactel je dezinfekce pro zařízení a prostory určené pro chov, kurníky, holubníky ,rámy,rošty,přepravky,napáječky,krmítka,gritníky,vybavená které je ve styku s volně žijícími ptáky,klece pro malá zvířata atd..
NOBACTEL  účinně inaktivuje viry: – Kuřecí infekční bronchitidy – Salmonella – holubi, kuřata – Infekční bovinní rinotracheitidy – Holubí neštovice – Infekční anémie kuřat – Infekční laryngotracheitidě – Infekce pneumovirusove – TRT infekce – Paramyxovirozę – holubi – Infekce panrvovirusove – Moru prasat, Reoviruses infekce – Ch. Gumboro, ch. Marck, Ch. Newcastle, ch. Auješkyho choroby atd. NOBACTEL v koncentraci 1% po pouhých 30 sekundách účinně odstraňuje: Salmonella, Staphylococcus, Vibrio, E. coli, Pseudomonas, Actinobacter, Aeromonas, Mycobacterium, Streptococcus, Pasteurella multocida, Haemophilus, Camphylobacter, Listeria, Klebsiella, Actinomyces, Erisypelothrix, rhusiopathiae, Actinobacillus, Proteus, Mycoplasma, Corybebacterium, Bordetella, Moraxella V koncentraci 1% má také velký v- Fungicid-s důrazem Clasporidium cladosporoide a Candida albicans

– Oocystobójczym – kokcidií oocyst NOBACTEL ve výši 1% koncentraci je bezpečný v přítomnosti zvířat a potravin

Výrobce : Le Laboratoire Cellande Nuzeret (Francie) Složení: kvartérní amonné soli (bromidy), lauryl alkohol , přírodní olej z kokosu (koprah), terpenové deriváty esenciálních olejů z borovice, máty a eukalyptu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekce kurníku a chovatelských potřeb
Hmotnost: 1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.