Objednávky na tel: 474 778 710 (OTEVÍRACÍ DOBA od 9:00 do 12:00 - 12:30 až 16:00, PO - NE)

Nobactel 1000ml

Skladem

Moderní dezinfekční jednička na evropském trhu! Přípravek se NEŘEDÍ A PO APLIKACE SE NEOPLACHUJE.

Detailní popis produktu

Nobactel není jedovatý ke zvířatům ani k lidem. NEOBSAHUJE kyseliny ,fenoly  ,rozpouštědla ,oxidační činidla formalín. Je to ekologický výrobek v souladu s evropskou legislativou. Zanechává příjemnou vůní a svěžest.
Nobactel je dezinfekce pro zařízení a prostory určené pro chov, kurníky, holubníky ,rámy,rošty,přepravky,napáječky,krmítka,gritníky,vybavená které je ve styku s volně žijícími ptáky,klece pro malá zvířata atd..
NOBACTEL  účinně inaktivuje viry: – Kuřecí infekční bronchitidy – Salmonella – holubi, kuřata – Infekční bovinní rinotracheitidy – Holubí neštovice – Infekční anémie kuřat – Infekční laryngotracheitidě – Infekce pneumovirusove – TRT infekce – Paramyxovirozę – holubi – Infekce panrvovirusove – Moru prasat, Reoviruses infekce – Ch. Gumboro, ch. Marck, Ch. Newcastle, ch. Auješkyho choroby atd. NOBACTEL v koncentraci 1% po pouhých 30 sekundách účinně odstraňuje: Salmonella, Staphylococcus, Vibrio, E. coli, Pseudomonas, Actinobacter, Aeromonas, Mycobacterium, Streptococcus, Pasteurella multocida, Haemophilus, Camphylobacter, Listeria, Klebsiella, Actinomyces, Erisypelothrix, rhusiopathiae, Actinobacillus, Proteus, Mycoplasma, Corybebacterium, Bordetella, Moraxella V koncentraci 1% má také velký v- Fungicid-s důrazem Clasporidium cladosporoide a Candida albicans

– Oocystobójczym – kokcidií oocyst NOBACTEL ve výši 1% koncentraci je bezpečný v přítomnosti zvířat a potravin

Výrobce : Le Laboratoire Cellande Nuzeret (Francie) Složení: kvartérní amonné soli (bromidy), lauryl alkohol , přírodní olej z kokosu (koprah), terpenové deriváty esenciálních olejů z borovice, máty a eukalyptu.

Doplňkové parametry

Kategorie: Dezinfekce kurníku a chovatelských potřeb
Hmotnost: 1 kg

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz